Beautiful Blogger Award

>> Thursday, April 29, 2010


I was tagged by HershayzKissez to do 7 Facts about me,than pass this tag on to 7 other lovely ladies!

7 Facts About Me

1.I don't have a face book



2.I love reading I specially love reading Vampire novels eg.The house of night series,Vampire academy series I dont know what it is with Vampires but Ive always found them intriguing,I think it all started from Buffy

3.I love lipstick seriously my lipstick collection is starting to become like my polish collection.And I think MAC lipsticks have the best smell,that vanilla scent is delicious



4.I love fashion but I hate clothes shopping for myself,I'm not one for looking fashionable hand me a pair of trackies and I'm happy.Being comfy is what im all about!



5.When it comes to buying things for the house eg. Washing powder,toilet paper,tissues I always have to buy 'backup' and if one runs out I never use the second packet I always buy another,so there is always one there its so weird its like I think there is going to be some huge war and I'm not going to have toilet paper lol yes I'm strange very lol



6.I'm a sucker for celebrity perfumes and for some reason I find that they always smell nicer than some of the big brands out there.Oh and this is kind of embarrassing but my all time favorite perfume is 'Britney Spears Fantasy' I know I know pretty shocking but I think all her perfumes smell amazing.



7.And finally I'm a night owl,I stay up all night and I prefer the night time so much better.I think I'm Nocturnal lol

7 Gorjuz Ladies I tag


Now ladies tell me something interesting about yourself in the comments!
Take Care hope your all great

10 comments:

Dhalia April 29, 2010 at 3:03 AM  

LOL...at #5

Well I'm a neat freak and I thing sometimes to neat ...my friends & family joke that I may have OCD.

C'est moi, Cecilia ♥ April 29, 2010 at 3:41 AM  

aw thank-you darling for the tag :)
i love #3 & #7, i'm the same! *hi5*
and hehe @ #5 :)

xoxo

SilhouetteScreams April 29, 2010 at 1:09 PM  

I think the Britney perfumes smell awesome haha, but I would feel so embarrassed buying one :( I use a Mariah Carey one at the moment which looks and smells gorgeous, but I always feel the need to defend myself over it LOL

Krissy April 29, 2010 at 4:09 PM  

Thanks for tagging me hun!
I also love Fantasy!! I thought I was weird for loving it too..hahaha :P

Krissy April 29, 2010 at 8:23 PM  

btw, skye, do you have BYS Sassy Salmon lipstick & MAC viva glam gaga? Can you do a comparison of them? Cos I was just putting on my Sassy Salmon and it looks really similar to pics I've seen of Gaga but I dont have the actual lipstick so I cant tell. Thanks babe! =)

Amanda April 29, 2010 at 10:11 PM  

Thanks for the comment and the kind words!

CONFESSIONS OF A DOLL April 30, 2010 at 6:02 AM  

i also love the britney perfume that is my favorite perfume xoxo hautedolleyes.blogspot.com

Mona Z May 3, 2010 at 1:36 PM  

Hey, Thanks for tagging me :) Hmm something interesting...I love when kids just wake up and they're warm and they give you a hug. :)

bag manufacturers January 18, 2011 at 7:19 PM  

This beauty blog contains really good information.I would like to read it again.
For Number one quality bag....you must have this one.you will get quality as well as fashion.
Read the blog and enjoy the services.
For more detail about bags and bag manufacturers please visit-
http://www.viaam.com

Bag manufacturers April 11, 2011 at 1:11 PM  

I like your article and it really gives an outstanding idea that is very helpful for all the people on web.

Bag Manufacturers

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Search This Blog

Loading...